Vi bruker informasjonskapsler for å tilpasse nettsiden og analysere trafikk. Vennligst velg om du er villig til å akseptere informasjonskapsler fra vår nettside.

Utleie

Om bestilling

Alle kan leie rom på Alles kulturhus. Vi har rom som passer de fleste anledninger, enten du trenger rom til et møte på kort varsel eller rom hvor du trenger å samle flere for kurs eller andre aktiviteter.

Hvordan bestiller jeg rom?

Dersom du er privatkunde kan du enkelt se i vår romoversikt på alleskulturhus.no/utleie og leie et ledig rom her. Betaling gjør du enkelt med Vipps.

Du må du registrere deg selv som bruker av tjenesten før vi godkjenner og gjør klar kundeforholdet ditt. Du får da mulighet til å bestille på vegne av deg selv eller virksomheten du representerer. Når du er registrert må du sende oss en mail til info@alleskulturhus.no slik at vi får linket din bruker opp mot riktig kundeforhold.

Hvilke rom er tilgjengelig for utleie?

De fleste av våre rom er tilgjengelig for leie, og åpent for allmenheten. Men mange av rommene vi har tilgjengelig leies ut til faste leietakere på dag-, ettermiddag- og kveldstid. Det kan derfor hende at det periodevis er vanskelig å finne ledig tid på ønsket rom.

Hvordan får jeg tilgang til rommet?

Vår utleieløsning er i stor grad automatisert. Du får tilgang til rommet du leier ved at vi sender deg en nøkkelkode til ditt registrerte telefonnummer. Pass derfor på at du har registrert riktig mobilnummer på din bruker. 

Du har også mulighet i vår "nøkkelapp" til å gi andre tilgang til rommene som følger bestillingen.

Hvordan er rommet satt opp?

Oppsett er stort sett samme som dagen før noe som kan variere, men kan settes opp etter ønske. (Skole, Kino, U Oppsett)

Kan det bestilles mat og drikke?

Til våre møte- og aktivitetsrom kan du bestille møteromspakker eller bevertingspakker. Dette kommer opp som alternativ i bestillingsløpet. Du kan også se en prisliste på dette her. Medbrakt er ikke tillatt.

Kan en bestilling kanselleres eller endres?

Ja, du kan endre eller slette bestillingen din opp til 48 timer før reservasjonen starter. Dersom du bestiller kortere tid enn 48 timer før en bestilling starter er det ikke mulig å avbestille eller endre reservasjonen.

Dersom det oppstår noe akutt som gjør at du ikke får gjennomført din bestilling innenfor dette tidsrommet, ber vi om at du tar kontakt med oss, så ser vi om vi finner en løsning for eksempel å flytte arrangementet ditt.

Bestilte, men ikke gjennomførte reservasjoner (no-show) refunderes ikke.